Радно окружење у Скречу
Преко Гугл учионице вратите линк ка вашем Скреч програму (пројекту) 23.2. ВежбаПогледати Скреч програме на адреси https://scratch.mit.edu/projects/203401663/ који демонстрира коришћење бројачког циклуса у оквиру кога ће лик ићи 50 корака, окренути се за 30 степени и затим оставити свој печат.
Преко Гугл учионице вратите линк ка вашем Скреч програму (пројекту)23.3. Вежба Погледати Скреч програме на адреси https://scratch.mit.edu/projects/203402794/ који демонстрира једноставну игру лова на духове. У овом пројекту учествују четири лика - једна вештица и три духа. Вештица крстари летећи при тлу лево-десно између рубова позорнице и не дозвољава никоме да туда пролази. То не знају три духа који лебде и окрећу се при врху позорнице. Када спази неког од њих, вештица полети навише и уништи духа, па наставља своје крстарење све док не уништи сва три духа. Весштица има право на три покушаја. Вештица креће на горе у лов на духове притиском на тастер размакница. Прерадите овај програм на следећи начин:
Преко Гугл учионице вратите линк ка вашем Скреч програму (пројекту) 23.4. ВежбаПогледати Скреч програме на адреси https://scratch.mit.edu/projects/203403802/ који демонстрира једноставан програм за цртање фигура на бази задатог броја страница.
Преко Гугл учионице вратите линк ка вашем Скреч програму (пројекту) Погледати Скреч програме на адреси https://scratch.mit.edu/projects/203415311/ који демонстрира једноставан програм за цртање орнамената.
Преко Гугл учионице вратите линк ка вашем Скреч програму (пројекту) |