14. Увод у визуелно програмирање - 2. део

У овој наставној јединици ћемо се упознати са визуелним програмским језиком Скреч у коме ћете реализовати одређене пројекте. Пројекти су у Скречу у суштини друго име за програме односно апликације.

Упутство за коришћење програмског језика Скреч ‎(Scratch)‎


Вежба бр. 1
Путем Гугл учионице добили сте линк за пријављивање на веб платформу програмског језика Скреч.
Кликните на приложени линк и пријавите се.
Као одговор на овај задатак вратите Ваше корисничко име на порталу Скреч.

Такође урадите (опционо) следеће
    • Уредите ваш профил на Скреч порталу 
    • Користите/истражите Скреч (за почетак посетите студио са пројектима “Ја волим програмирање”)
Погледајте презентацију са током пријављивања

Пријављивање на портал Скреч на бази линка

Вежба бр. 2
Отворите пројекат (програм) на линку https://scratch.mit.edu/projects/135893672/.
Ако притиснете зелену заставицу покренућете анимацију која садржи 5 скрипти и 4 лика/спрајта и једну позадину.

Embed gadget


Кликните на звездицу (означавате да вам је то омиљени пројекат) и срце (означавате тај пројекат да га волиш) испод пројекта затим кликните на дугме Погледај изнутра.
Када сте то урадили потражите дугме Преради и притисните га чиме почињете да прерађујете овај пројекат као да сте га ви креирали.
Ваша прерада ће се састојати у следећем:
  • На позадини напишите у доњем левом углу своје име користећи алат за рад са текстом (овде изузетно користите латиницу јер веб аплиакција не подржава у целости ћирилично писмо)
  • На лику у облику срца у доњем углу срца унесите ваше иницијале.
  • Кликните на дугме Објави
  • Вратите путем Гугл учионице линк ка овом свом пројекту.
Comments